Tuesday, June 15, 2010

Kasut Crocs oh Kasut Crocs!

Anda minat pada kasut jenama Crocs? Selesa pakai kasut Crocs? Rasa ringan je kaki bila pakai kasut tu tak kira pattern ape pun. kasut Bata ke Asadi ke Crocodile tak setanding kasut jenama ni. Walau mahal macam mana pun kita sanggup nak berhabis untuk dapatkan kasut yang berjenama ini. Bukan calang - calang harga kasut jenama ini setanding kualiti dan keselesaan apabila dipakai.

 


Tapi ketahuilah rakan – rakan semua, terdapat kalimah Allah pada logo jenama tersebut. Terkejut bukan kepalang bila saya tgk sendiri. Mulanya ada seorang hamba Allah beritahu. Dia kata kalau tak percaya tengok kt page ohtidak.com .Logo tersebut kalau dilihat secara terbalik memang menyerupai tulisan jawi kalimah Allah. Yang menakutkan tu hubby saya pun pakai kasut jenama tu.
Memang tak dinafikan memang kasut tu selesa dipakai tp disebalik keselesaan tu ada keseksaannya. Pada saat dapat tahu tu jugak saya gtau hubby and kasut tu kini selamat dalam tong sampah. Tak sangka kan, senang saja orang kafir nak menjatuhkan kita. Kita pulak tanpa usul periksa pakai hampir setiap hari. Rakan – rakan, fikirkan sendiri.

Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment