Wednesday, August 25, 2010

Nk berhenti kerrrr??

Entah kenapa aku rasa teragak2 nak hantar surat berhenti warden.. secara logiknya aku dah lama pikir masak2 nak duduk luar maktab n berhenti warden. Dan, surat berhenti warden dah lama siap cuma menunggu bertukar tangan je. tapi sekarang aku rasa keputusan aku dah tergugat. tak tahu kenapa, mungkin sebab Ramadhan? aku pun takde jawapan.. tapi yang pasti antara penyebabnya adalah bila aku mengenangkan pelajar2 MRSMPH.. padahal klu aku berhenti pon, ramai lagi warden yg ada kan..?
Sebenarnya sebelum Arfah keluar lagi aku rasa nak berhenti warden. Cuma aku tak buat keputusan sebab aku rasa seronok berkerja dengan dia. Hubby pun jarang datang so rasanya takde masalah. Tapi semenjak Arfah pindah maktab, tetiba rasa sunyi yang amat. Siapa yang kenal aku mesti tau perangai tak center aku tuh.. gila2 tu perkara biasa.. tapi bukan sembarangan orang aku leh buat camtu.. tapi dengan Arfah aku boley jadi diri aku yang sebenarnya.. huhuhu.. apa nak buat, dah takdir kami berpisah (uwaaaa). heheh..

Jadi, nk tak nk life must go on.. huhuhu... Tp kadang tu rasa sunyi juga sbb takde teman segila2 lagi.. Aku mula tekad nk keluar warden. Kebetulan pulak MRSM Parit nk buka tahun depan jadi aku kena wat 2 keputusan. Aku tekad minta Parit.. tp aku dalam dilema sama ada nk keluar warden ke tidak...??? Kalau ikut rs hati mmg membuak2 nk blah lepas apa yg aku rasa kt sini.. hahaha.. bila manusia berubah perwatakan, aku mula rasa tak senang dengan tingkah yg ditunjukkan.. Ops! kenyataan berani mati.. huhuhu.. bukan semua tp ada sesetengahnye.. n paling aku tak suka adalah office politic among them.  Please...!! aku amat tidak gemar..!

Tapi, kata orang2 tua.. paku dulang paku serpih ngata orang dia yg lebih... hahhaha... jadi im wondering.. am i a good warden??? haha.. aku takkan nilai keikhlasan aku bila jadi warden sbb bukan aku yang sepatutnya menilai tahap keikhlasan aku sendiri.. students yang akan nilai.. sama ada aku seorang yang bengis? pemarah? kaki pukul? hahahah..

Overall, aku nak berhenti ke tak nih????????!!!!!!!!!
Blogger Templates
Blogger Templates

0 comments:

Post a Comment